- 75 % auditorijos pasiekta "Facebook" ir "Instagram" pagalba;
- 9x didesnė prekyba iš naujų klientų;
- 3x daugiau grįžusių iš reklamų pajamų.
Istorija
"KF Beauty" sukūrė WUNDER2 liniją 2015 m. Jungtinėje Karalystėje. Palaikant stiprius santykius su savo klientais socialinėse erdvėse, kompanija greitai gavo progresyvaus ir į socialinius tinklus nukreipto, prekės ženklo reputaciją.
Tikslas
Po sėkmingos "Wunderbrow" produkto reklaminės kampanijos "Facebook'e", kompanija norėjo susikoncentruoti bei sukelti audrą aplink savo prekės ženklą ir padidinti elektroninės parduotuvės pirkimus, didžiausią dėmesį teikiant - Didžiajai Britanijai, Jungtinėms Amerikos Valstijoms, Kanadai ir Europos šalims.
"Galimybė rodyti mūsų kompanijos paruoštus video įrašus "Facebook" ir "Instagram" platformose padėjo mums išreklamuoti "WUNDER2" produktus, išmokė mūsų auditoriją kaip reikia naudotis šiais produktais ir svarbiausia pritraukė daugybę naujų klientų" - Alexander Dimitrovski, pirkimų vadovas
Sprendimas ir sėkmė
Facebook video įrašai ilgą laiką laikėsi pagrindiniu "WUNDER2" sėkmės rodikliu. Dalindamasi mokomojo turinio video įrašais kompanija ne tik prikaustė esamų klientų dėmesį, bet ir makiažo pamokėlių pagalba pritraukė naujų klientų. Šis apgalvotas žingsnis padėjo "WUNDER2" pritraukti ne tik klientų dėmesį, bet ir visažistų, blogerių ar kitų garsių žmonių, kurie dalinosi informacija su savo pasekėjais.
Paleidus akį traukiančius video "Facebook", "Instagram" platformose "WUNDER2" ne tik sugebėjo pasiekti didelę auditoriją, bet ir nukreipti būsimus klientus į savo internetinį puslapį.
"WUNDER2" video įrašų strategija - idealus sprendimas norint pritraukti kuo daugiau klientų, pateikti produktus ar tiesiog pristatyti prekės ženklą.
"WUNDER2" facebook puslapį rasite čia.