Susisiekite su mumis: +370 659 14781 |
2018-01-18

Kaip mažas e komercijos puslapis surinko 29602 elektroninio pašto adresus

Autorius

Nesiseka greitai plėsti savo el. pašto adresų sąrašo?

Ar norėtumėte kas mėnesį konvertuoti daugiau nei 10% savo svetainės srauto į el. pašto adresus?

Per ateinančias 2 minutes parodysiu jums iššokantį langą (pop-up), kurį "Hemper", vienas iš "Sumo" mažų elektroninės komercijos klientų, naudoja, kad 11,84% žmonių, kurie aplanko jų svetainę paliktų savo el. paštą ( 5 daugiau negu interneto vidurkis).

Neseniai Chris "Jūsų sėkmė yra mano sėkmė" Wyatt iš "Sumo" komandos padėjo "Hemper" sukurti didelio konvertavimo "nuolaidų kodo iššokantį langą".

Rezultatas?

29062 žmonių gyveno atostogų (nuolaidos) dvasia ir paliko savo elektroninį paštą.

 Pop up reklamine kampanija sumo

 

Jis panaudojo "Sumo's List Builder" įrankį (spauskite čia, jei norite naudoti "List Builder" savo svetainėje).

Jei norite, kad jūsų svetainėje būtų 11,84% konversijų rodiklis, čia yra toks pat "Sumo List Builder" iššokantis langas kurį sukūrė Chris ir Hemper komanda:

 2 hemper reklaminis pop up

Yra 7 pagrindiniai elementai, kuriuos reikia padaryti, kad jūsų nuolaidų langas konvertuotų kaip "Hemper":

  1. Logotipas. Leidžia suprasti, kad iššokantis langas priklauso Jums ir yra legalus.  
  2. Nuolaidų pasiūlymas. Pritraukia žmones, kurie dabar pasirengę pirkti.
  3. Dovanų pasiūlymas. Premija, kuri įtikina žmones palikti savo elektroninį paštą, net jei jie nėra pasiruošę pirkti dabar (pvz., "Hemper Swag Pack")
  4. Paveikslėlis. Matymas yra tikėjimas... žmonės mato, ką jie gali laimėti.
  5. Atgalinės atskaitos laikmatis. Duoda trūkumo efektą, kad įtikintų žmones imtis veiksmų dabar.
  6. Gaukite el. laiško adresą. Duh! Arba mūsų MĖGSTAMIAUSIA rinkodaros taktika DARYTI $ $ $
  7. Akivaizdus raginimo veikti mygtukas. Naudokite kontrastingą spalvą, kad ji išsiskirtų.

Norėdamas įsitikinti, kad kiekvienas naujas svetainės lankytojas mato pasiūlymą, Chris nustatė iššokantį langą, kad jis būtų rodomos po 8 sekundžių praleistų svetainėje, jei lankytojas per 7 dienas nematė jo.

Konfigūruoti tai buvo taip paprasta, kaip pasakyti: "1, 2, Kalėdos".

Chris paprasčiausiai naudojo "Sumo" išplėstinius "matomumo" nustatymus (kaip matote toliau).

3 pop up laiko nustatymas

Kai lankytojas pateikdavo savo el. paštą, "Chris" sukūrė momentinius pardavimus, naudodamas "Sumo" "sėkmės langą", parodydamas jiems nuolaidų kodą ir palikdamas juos svetainėje pasirengusius pirkti.

Cha-ching.

4 sekmes pop up

Per pirmąjį mėnesį Chrisas gavo 4.400 naujų elektroninio pašto adresų ir 390 naujų pardavimų.

Po kelerių mėnesių jie pasiekė iki 29 000 + potencialių klientų ir tūkstančius pardavimų.

Visų laikų Geriausia. Atostogų dovana.

Štai geriausia dalis, jei esate užsiėmęs ...

Šis iššokantis langas veikia autopilotu kiekvieną sekundę.

Kitaip tariant, "Hemper" komanda kiekvieną mėnesį gauna tūkstančius naujų elektroninio pašto abonementų ir pardavimų parduotuvėje - su šiuo vienu iššokantčiu langu.

Jeigu norite savo el. komercijos versle sukurti tokį pat iššokantį langą, spauskite čia ir gaukite "Sumo" dabar.

Jeigu kils nesklandumų diegiant šį įrankį, kreipkitės į mus, mielai padėsime.

Skaityta 401 kartų Redaguota Ketvirtadienis, 18 sausio 2018 08:20
Įvertinkite straipsnį
1 balsas

Turite pastebėjimų, palikite atsiliepimą

facebook Google plus Instagram Youtube