Susisiekite su mumis: +370 659 14781 |
2018-03-16

Vieni iš populiariausių "Instagram" fotografų, turintys daugiau negu milijoną sekėjų

Autorė

"Instagram" platforma, turinti daugiau negu 600 milijonų aktyvių vartotojų, siūlo puikias galimybes fotografams, fanų auditorijos kūrimui. Bet įtikinti milijonus žmonių sekti tave yra didelis ir labai sudėtingas žingsnis, kuris lengviausiai prieinamas pasaulinėms žvaigždėms ar populiariausiems prekėms ženklams.

Tačiau kelių triukų pagalba ir gerais fotografijos įgūdžiais, šie 5 fotografai sugebėjo pasiekti šį tikslą ir padidinti savo sekėjų skaičių.

Šiame straipsnyje atskleisime kaip jie tai padarė ir ką sužinojo šiame auditorijos kėlimo kelyje.

Chris Burkard - 2,9 milijonų sekėjų

"Instagram" paskyra - www.instagram.com/chrisburkard

Vieni iš populiariausių Instagram fotografų, turintys daugiau negu milijoną sekėjų

Prieš 5 metus Chris Buckard kelionės metu Islandijoje (jisai ten buvo 27 kartus) susipažino su banglenčių sporto fotografais ir vienas iš jų supažindino Chris'ą su "Instagram". Jo darbas paremtas sportu ir nuotykiais gryname ore, sutelktas į tai, kad pavaizduoti nuotraukose visas fotografavimo vietas ir įspūdžius. "Niekada nepasakokite žmonėms to, ką jie jau mato. Mes dažnai pamirštame tą jausmą, kurį jaučiame praleisdami laiką tose vietose. Tu, kaip fotografas, turi galimybę aprašyti viską labai aiškiai ir ryškiai."

Fotografai turėtų įamžinti visas akimirkas su taisyklingomis kameromis. Jisai teigia, kad "vaizdai su gerai sufokusuotais objektais, dirba daug geriau", kai tuo metu nesufokusuotas vaizdas, negaus to paties rezultato.

Publikuodamas įrašus 1-2 kartus per dieną Buckard kuria savo sekėjų auditoriją, studijuodamas analizės duomenis.

David Guttenfelder - 1,1 milijonų sekėjų

"Instagram" paskyra - www.instagram.com/dguttenfelder

Vieni iš populiariausių Instagram fotografų, turintys daugiau negu milijoną sekėjų

Būdamas pagrindiniu "Associated Press" Azijos fotografu, jis Šiaurės Korėjoje prabuvo nuo 2011 iki 2014 metų. Leisdamas laiką šioje šalyje, fotografas turėjo priėjimą prie vizualinės šalies pusės, kuri buvo uždara vakarų pasauliui. Visų pripažintas Guttenfelder buvo labiau nustebintas kiek "Instagram" padėjo jo karjerai, negu jisai pats. "Aš pakeičiau savo fotografavimo kryptį" - sako fotografas. "Aš instinktyviai fotografuoju objektus savo išmaniuoju telefonu. Dabar matau kvadratą." Šis mąstymas seka jį iki šių dienų, reguliariai dirbant "National Geographic" žurnalui. Jis vis dar fotografuoja su savo DSLR kamera, tačiau žurnalas dažnai renkasi nuotraukas, kurias jis padarė savo telefonu.

Guttenfelder teigia, kad "Instagram" yra vieta, kurioje kiekvienas fotografas gali tiesiogiai kalbėti su savo sekėjais, o ne vieta kurioje gali publikuoti savo portfolio. "Tai vieta, kur žmonės ateis ir išklausys tave, jeigu Jūs nuspręsite pasidalinti tuo, kas Jums tikrai patinka."

Pei Ketron - 800 tūkst. sekėjų

"Instagram" paskyra - www.instagram.com/pketron

Vieni iš populiariausių Instagram fotografų, turintys daugiau negu milijoną sekėjų

Pei Ketron gyvena San Franciske ir pradėjo naudoti "Instagram" 2010 m. Spalį, vos po savaitės, kai ši platforma buvo paleista. "Per pirmąsias porą dienų maniau, kad ši programėlė skirta nuotraukų publikavimui "Twitter" socialiniame tinkle, tačiau greitai supratau, kad tai visiškai atskiras socialinis tinklas. Iki to laiko aš visad fotografavau su savo išmaniuoju telefonu, tačiau iš vis nežinojau, ką su jomis daryti." Jinai sulaukė didelės sėkmės ne tik savo kokybiškų ir stiprių nuotraukų, bet ir "Instagram" kūrėjų pagalba, kurie paminėjo ją savo straipsniuose ir įtraukė į siūlomų vartotojų sąrašus.

Iš pradžių Ketron dirbo kaip freelanceris, tačiau su laiku jos darbas ir pragyvenimo šaltinis pasikeitė. "Metų metus aš dirbau mokytoja ir fotografavau vestuvines bei portretines nuotraukas, kurių nenorėjau daryti savo karjeroje, tačiau "Instagram" pagalba viskas pasikeitė. Žmonės pradėjo susisiekti su manimi ir kreiptis dėl įvairiausių darbo pasiūlymų, tad šis socialinis tinklas tapo kaip svarbiausia projektų valdymo vieta." Nors karjeros sukūrimas su platformos pagalba tapo sunkesnis, fotografė siūlo susifokusuoti ties savo kasdienine rutina ir nuolatos kelti kokybišką turinį. "Jūsų auditorija privalo žinoti, kad visad įėjus į jūsų paskyrą, jie galės pamatyti kažką naujo."

Jimmy Chin - 1,8 milijonų sekėjų

"Instagram" paskyra - www.instagram.com/jimmy_chin

Vieni iš populiariausių Instagram fotografų, turintys daugiau negu milijoną sekėjų

Jimmy Chin buvo labai žymus fotografas daug metų prieš tai sukuriant savo "Instagram" paskyrą. "Profesionaliai pradėjau dirbti nuo 1999 metų, tačiau aš neturėjau stabilios karjeros prieš pradedant naudotis "Facebook" ir "Instagram" socialiniais tinklais. Fotografas pradėjo publikuoti savo darbus "National Geographic" kanale ir dirbti su profesionaliais sportininkais, kurie jau turėjo didelį sekėjų skaičių. "Žmonės susisiekė su manimi siūlydami idėją gyventi įvairiose skirtinguose vietose ir keliauti po pasaulį, taip fotografuojant nuotraukas "National Geographic" žurnalui. Tai tiesiog nutiko."

Chin sekėjus sudaro dauguma įvairiausių žmonių iš viso pasaulio, tad nuotraukų skelbimo laikas jam beveik nieko nereiškia. Taip pat fotografas pastebėjo, kad peizažinės nuotraukos sulaukia daug daugiau dėmesio negu kitos. Nors dauguma fotografų mano, kad laikytis vienos tematikos ir stiliaus yra labai svarbu, Jimmy Chin teigia, kad gan svarbu - pateikti jūsų stebėtojams kuo įvairesnių vaizdų.

Murad Osmann - 4,5 milijonų sekėjų

"Instagram" paskyra - www.instagram.com/muradosmann

Vieni iš populiariausių Instagram fotografų, turintys daugiau negu milijoną sekėjų

Turbūt daugelis yra matęs vieną iš populiariausių Murad Osmann projektų "Sek mane", kur jo mergina veda jį per visą pasaulį. Turinti daugiau negu 4,5 milijonų sekėjų, pora šios sėkmės nepasiekė labai lengvai. Jie pradėjo šį projektą 2011 metais, kai Osmann pradėjo keliauti dėl vienos kompanijos, tačiau didžioji sėkmė jį pasiekė po pusantrų metų, kai Murad darbai buvo pradėti publikuoti Reddit puslapyje. Po šios sėkmės "Daily News" parėmė jo darbus, kaip ir daugelis kitų įvairių kompanijų bei puslapių.

Osmann tiki, kad projektas "Sek mane" atnešė jam didžiausią sėkmę, kadangi tuo metu buvo gan mažai fotografų, kurie laikytųsi tam tikros šio stiliaus tematikos. Taip pat fotografas pradėjo bendradarbiauti su keliomis didžiosiomis kompanijomis kaip "Samsung" ar "Macy’s", o jo žmona sukūrė televizijos laidą Rusijoje, kuri buvo paremta šiuo projektu.

Šaltinis

Jeigu Jums kyla papildomų klausimų, tiesiog susiekite su manimi  Facebooke arba Skambinkite.
Skaityta 353 kartų
Įvertinkite straipsnį
1 balsas

Turite pastebėjimų, palikite atsiliepimą

facebook Google plus Instagram Youtube