Tačiau svarbu žinoti ne tik tai kokia reklama labiausiai sukaustytų kliento dėmesį, bet ir kur reklamuotis.
"Facebook" vienas iš daugelio, tačiau tuo pat metu vienas iš geriausių socialinių tinklų, kuriame kiekvienas verslininkas gali susikurti puslapį savo verslui.
Šiame straipsnyje aptarsime 10 punktų kodėl Jūsų verslui reikalingas "Facebook" įmonės puslapis ir kokią nauda jis atneša.
1. Daugiau negu 2 milijardai globalių vartotojų
"Facebook" socialiniame tinkle užsiregistravę daugiau negu 2 milijardai vartotojų, iš kurių 1,4 milijono sudaro lietuvių tautybės žmonės. Kuo daugiau vartotojų socialiniame tinkle, tuo daugiau žmonių galite pasiekti savo paruošta reklama, svarbiausiai tikslia žinoti kokia būtent auditorija Jums reikalinga ir kokie reklamos tikslai.
2. Per dieną vartotojas "Facebook'e" vidutiniškai praleidžia 55 minutes
Statistiniais duomenimis buvo nustatyta, kad kiekvienas žmogus užsiregistravęs "Facebook'e" beveik kasdien lankosi savo profilyje ir per dieną vidutiniškai praleidžia jame apie 1 val. Tai gan ilgas laiko tarpas, kurio metu Jūs galite atkreipti ne tik esamų klientų dėmesį, bet ir surasti naujų klientų.
3. Beveik 80 000 internetinių puslapių naudoja "Facebook" prisijungimą
Turbūt esate pastebėję, kad daugelis internetinių puslapių yra sujungtos su "Facebook" socialiniu tinklu. Šio sujungimo pagalba greitai ir lengvai dalijamasi visa reikalinga informacija, taip sutaupant daug laiko ir pastangų.
4. Žmonės reaguoja į draugų pomėgius
Žmonės dažnai atkreipia dėmesį į savo draugų pomėgius. Peržiūrinėjant naujienų srautą visi vartotojai mato ne tik jiems patinkančių puslapių naujienas, bet ir tai, kas patinka jų draugams. Kiekvieną kartą pakomentavus ar uždėjus "like" ant Jūsų puslapio sienoje esančio įrašo, jį pamato daug daugiau žmonių.
5. Atsiliepimai
Kiekvienas vartotojas gali parašyti atsiliepimą apie jam reikiamą įmonė. Įėjus į Jūsų verslo puslapį visiems vartotojams bus matomi visi atsiliepimai, kuriuos galės perskaityti ir susidaryti nuomonę apie Jūsų įmonę, prieš tampant naujuoju klientu. Kuo daugiau atsiliepimų bus, tuo daugiau pasitikėjimo teiksit vartotojui.
6. Didinkite srautą į savo internetinį puslapį
Socialiniai tinklai - vienas iš greičiausių ir pigiausių būdų nukreipti klientus į savo internetinį puslapį. Kaip tai įvykdyti? Kurdami "Facebook" verslo puslapį įveskite internetinę puslapio adresą prie visos informacijos, keldami informaciją ant sienos naudokite ne tik paprastas nuotraukas, bet ir nuorodas, kurkite mokamas reklamas (biudžetas pasirenkamas pagal Jūsų poreikius ir galimybes) su tiesioginėmis nuorodomis į internetinį puslapį, sukurkite mygtuką (kurį rasite prie puslapio viršelio) su nuoroda į svetainę.
7. Konkurentų stebėjimas
"Facebook" puiki vieta stebėti konkurentus. Matysite ne tik kokią informaciją jie pateikia savo vartotojams, bet ir kiek "fanų" turi ir koks aktyvumas puslapyje. Konkurentų analizavimas - efektyvus metodas kuriant tolimesnius planus verslo vystymui ir tobulinimui, kadangi svarbiausias kiekvieno verslininko tikslas - tapti geriausiu savo srityje.
8. Bendravimas su klientais
Socialiniai tinklai puikus būdas bendrauti su klientais vos kelių mygtukų paspaudimu. Klientas ne tik greitai ir paprastai gali parašyti Jums žinutę, bet ir komentuoti ar tiesiog įvertinti puslapyje pateikiamą informaciją. Svarbiausia visada atsakyti į visus vartotojų užduodamus klausimus ir skirti jiems savo laiko. Kuo aktyvesnis puslapis, tuo daugiau vartotojų susidarys gerą nuomonę apie Jūsų įmonę ir norės tapti jos dalimi.
9. Mokamos reklamos
Mokamos reklamos vienas iš geriausių ir greičiausių būdų atkreipti vartotojų dėmesį ir susirasti naujų klientų. Svarbiausia yra tas, kad reklamos biudžetas yra pasirenkamas, tad galite išleisti į reklamą tiek pinigų, kiek galite sau leisti. Taip pat galite pasirinkti kokiems būtent žmonėms rodyti Jūsų paskelbtą reklamą (amžius, vietovė, lytis ir t.t.).
10. Analizė ir statistiniai duomenys
Kiekvienas puslapio administratorius turi galimybę peržiūrėti statistinius duomenis (pasirenkant paskutinės savaitės ar mėnesio laikotarpį) ir išanalizuoti kiek lankytojų buvo Jūsų "Facebook" puslapyje, koks aktyvumas, kiek naujų sekėjų ir t.t. Peržvelgus duomenis galima susidarytu išvadas kokia informacija labiausiai traukia naujus vartotojus ir susidėlioti planą tolimesniam verslo reklamavimui.