Susisiekite su mumis: +370 659 14781 |
2018-01-04

Neįtikėtina sėkmės istorija "Blu Kicks"

Autorė

Motina ir sūnus pradeda batų pardavimo kompaniją? Ar tai įmanoma?  Mes neturėjome supratimo, kur pradėti. Mes turėjome tik dizaino ir finansų patirties, ir daug aistros.Taigi, tai, kas prasidėjo kaip šeimos atostogų pokštas, dabar yra šeimos misija ir verslas. 

Pristatykite savo verslą ir papasakokite savo istoriją: kaip nusprendėte ką pardavinėsite?

Mūsų produkto idėja atsirado labai netikėtai. Plaukėme laivu, kai mama ir jos draugas pakomentavo, kad žuvys plaukiojančios jūros dugne atrodė labai panašios į „sneaker“.

Išlipus į krantą, mama rankomis nudažė mūsų baltus batus, kad imituotų jūros spalvas. Tokie batai atrodė „kietai“, mes net negalvojome tęsti tokios veiklos.

Tačiau apsidairę aplinkui pastebėjome, kad beveik visi paplūdimyje dėvimi batai buvo arba juodos arba rudos spalvos. Taip ir gimė idėja apie įvairių spalvų batus. Galimybė pradėti kurti ir pardavinėti atostogų batus.

Mes turėjome tik šį rankomis dekoruotą batų prototipą. Mūsų pirmieji pavyzdžiai buvo pagaminti San Fanciske. Šių pavyzdžių dėka pradėjome bendradarbiauti su užsienio fabrikais, kurie sugebėjo pagaminti pakankamai batų, kad būtų galima pradėti prekiauti internetu.

Kaip pritraukėte pirmuosius klientus? Kokie kanalai šiuo metu generuoja daugiausiai srauto ir pardavimų?

Pirmieji mūsų pardavimai buvo paremti rekomendacijomis kitaip tariant iš lūpų į lūpas. Tada padidėjo tinklaraščio Facebook naudojimas, kurio pagalba pardavimai įsibėgėjo. Per laiką pagrindinė sėkmė lėmusi mūsų pardavimų didėjimą buvo spauda ir internetiniai dienoraščiai. Mūsų produktas turi unikalią išvaizdą, todėl mes siųsdavome nemokamus pavyzdžius blogeriams, kurie rašydavo straipsnius, naujienas, apžvalgas apie mūsų produktus. Tai buvo lūžis, po kurio prasidėjo pardavimai.

Šią vasarą atidarėme pop-up parduotuvė, kuri buvo mūsų geriausia pardavimo vieta šiais metais. Nuo tada kai mes pradėjome šį verslą mūsų prekyba nuolat auga, bet dabar mūsų geriausi pardavimai yra internete ir mūsų atidaryta pop-up krautuvėlė.

Papasakokite apie savo verslą. Kokius įrankius ir programas naudojate savo parduotuvėje? Kaip elgiatės su pristatymu?

Nuo pat pradžios mes naudojome ShipStation, tvarkyti visoms mūsų siuntoms - didmeninėms, internetinėms, pavyzdinėms, tarptautinėms. Taip pat naudojame "Shopify QuickBooks Online" integraciją, todėl iš apskaitos pusės viską tvarkyti labai paprasta. Kita programa, kurią mes nusprendėme naudoti ir kuri mums tikrai patinka tai automatizuotas klientų atsiliepimų rinkimas bei produktų reitingas. Tai puikus būdas gauti atsiliepimus ir komentarus iš klientų apie mūsų produktus.

Mes vis dar tvarkomės su pristatymu ir užsakymų įvykdymu patys. Kadangi patys tvarkome užsakymus iškilus neaiškumams yra galimybė gyvai pasikalbėti su klientais: pvz: jeigu reikia pakeisti dydžius. Galimybė bendrauti tiesiogiai su žmonėmis, kurie perka ir domisi jūsų produktais, yra tikrai neįkainojama.

Kokios Jūsų rekomendacijos naujiems parduotuvių savininkams?

Vienas iš pagrindinių dalykų, kuriuos mes išmokome, - dalykus išlaikyti kuo paprastesnius. Iš pradžių geriau daryti vieną ar du dalykus tikrai gerai, nei daugybę dalykų blogai. Dalis jų yra tai, kad galite rasti vietų, kuriose galite panaudoti įrankius ir programinę įrangą, kad sutaupyti laiko kūrį galėsite sutelkti į verslo augimą.

Elektroninę parduotuvę galite susikurti čia

 

Skaityta 353 kartų Redaguota Ketvirtadienis, 18 sausio 2018 09:33
Įvertinkite straipsnį
2 balsai

Naujausi straipsniai nuo Simona Barsytė

Turite pastebėjimų, palikite atsiliepimą

facebook Google plus Instagram Youtube