Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/webmar14/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 471

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/webmar14/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 471
Kokią įtaką Jūsų puslapio struktūra turi SEO optmizacijai
Susisiekite su mumis: +370 659 14781 |
2018-01-28

Kokią įtaką Jūsų puslapio struktūra turi SEO optmizacijai

Autorius

Bendras dėmesys SEO požiūriu dažniausiai skiriamas raktažodžiams ir raktažodžių tyrimams. Kad ir kokie svarbūs būtų raktiniai žodžiai, techniniai aspektai, pavyzdžiui, svetainės struktūra, gali nubraukti visas pastangas dėtas į SEO. Yra daugybė būdų, kaip svetainės struktūra veikia SEO optimizaciją. Išspresti šias klaidas dažnai yra daug lengviau nei tikėtumėte.

Bet kas gi sudaro svetainės struktūrą? Kad būtų aišku, svetainės struktūra ar svetainės nustatymas yra visiškai kitokio pobūdžio nei svetainės dizainas. Vietoj to, kad galėtumėte mąstyti apie tai, kaip svetainė fiziškai atsiranda, apsvarstykite, kaip sujungti atskiri svetainės puslapiai. Šie puslapiai turėtų būti tvarkomi taip, kad vartotojas ir "Google" vorai galėtų lengvai naršyti Jūsų svetainę.

Turėdami organizuotą svetainės struktūrą, nepaprastai svarbu SEO. Nesukuriant logiškos prasmės, jūsų kitos SEO pastangos gali būti nieko vertos. 

Štai kaip svetainės struktūra veikia SEO.

Svetainės nuskaitymas

Jei paieškos robotas susiduria su netikėtu akligatviu, tai gali sukelti problemų jūsų SEO. Pasak "Matt Cutts", buvusio "Google" darbuotojo, nuskaitymas yra numeris vienas veiksnys, užkertantis kelią "Google" indeksavimui.

Svetainės nuskaitymas yra vienas iš svarbiausių veiksnių, kai kalbama apie svetainės struktūrą. Nuskaitomumas nurodo paieškos sistemos galimybę nuskaityti visą jūsų teksto turinį, kad išsiaiškintu, apie ką jūsų svetainė. Dalis šio proceso yra naršymas per puslapius ir atskiras temas, siekiant suprasti visą svetainę. Tinklalapis turi nukreipti lankytoją kur nors kitur svetainės viduje, iš vieno puslapio į kitą, kad būtų laikomas nuskaitomu.

 Kokia itaka puslapio struktura daro SEO optmizavimui 2

Paieškos robotai yra atsakingi už svetainių nuskaitymą. Svarbus gero tinklalapio nuskaitymo principas yra tai, kad Jūsų svetainėje nėra "akligatvių".

Taigi, kaip pagerinti svetainės nuskaitymą? Lengviausias būdas yra suderintai stengtis įtraukti vidines nuorodas į kiekvieną puslapį, kuris sukuria tiltą iš vienos jūsų svetainės dalies į kitą. "Breadcrumbs" nuorodos ir susiję įrašai gali automatizuoti svetainių nuskaitymo ir vidinio susiejimo procesą.

Vidinės nuorodos

Tinkamos navigacijos pagrindai diktuoja, kad vartotojai galėtų pereiti iš vieno puslapio į kitą be jokių sunkumų. Jei jūsų svetainė yra didelė ir turi daug puslapių, iššūkis yra tai, kad šie puslapiai butų pasiekiami tik keliais paspaudimais, naudojant tik naršymą. Naudojimo ekspertai teigia, kad norint rasti bet kurį tinklapio puslapį turėtų užtekti trijų paspaudimų, tačiau šią rekomendaciją naudokite kaip gairę, o ne taisyklę.

Suskirstykite ir tvarkykite nuorodas tokiu būdu, kad nesunaikintumėte savo svetainės struktūros. Vidinis susiejimas veikia naudojant turinio raktinius žodžius ir susieja šiuos raktinius žodžius su kita tinkama jūsų svetainės turinio dalimi.

Sąmoningas vidinių SEO nuorodų naudojimas turi daug pranašumų:

  • Vidaus susiejimas leidžia paieškos sistemoms rasti kitus puslapius per raktinius žodžius turinčius inkarus;
  • Vidiniai saitai sumažina puslapio gylį;
  • Vidinis susiejimas suteikia vartotojams paprastesnę prieigą prie kito turinio, todėl gali pagerėti naudotojų patirtis;
  • Paieškos sistemos teikia didesnę reikšmę vidinėms nuorodoms reitinguojant paieškos rezultatų puslapiuose (SERPs).

Dažnai žmonės sugeba grįžti prie senojo turinio per vidines nuorodas. Tačiau dauguma žmonių retai atlieka atvirkštinį veiksmą - pereina per seną turinį, kad būtų susietas su naujesniu turiniu. Uždarykite kilpą, įsitikindami, kad abi dalys yra prijungtos viena prie kitos naudojant vidinius saitus.

Vartotojo patirtis

Šiandienos interneto svetainių tinkamumo naudoti standartai yra daug griežtesni nei pirmosiomis interneto dienomis. Jei lankytojas susiduria su netinkamai suprojektuota svetaine, jie stengsis toliau nebenaudoti svetainės.

Be to, niekas nenori švaistyti savo laiko svetainėje, kur jie nežino, ką daryti toliau. Jei lankytojas negalės suprasti, kaip surasti informaciją, kurią jie gauna, jie ieškos to kitoje svetainėje.

Bloga naudotojo patirtis gali turėti neigiamą poveikį SEO. Kaip ieškotojai sąveikauja su svetaine, "Google" interpretuoja būsimiems paieškos rezultatams. Paspaudimų rodiklis, laikas praleistas svetainėje, ir atmetimo rodiklis yra visi "Google" algoritmo signalizavimo veiksniai. Statistika, rodanti teigiamą patirtį, patvirtina "Google" paieškos rezultatus. Statistika, rodanti neigiamą patirtį, rodo, kad "Google" puslapis gali būti nepakankamai tinkamas ar naudingas užklausai, o "Google" atitinkamai koreguoja paieškos rezultatus.

Geros vartotojų patirties teikimo pagrindai yra šie:

  • Sveraitės turinio ir paieškos rezultatų atitikimas su vartotojo lūkesčiais;
  • Norimą gauti informaciją lengva rasti;
  • Užtikrinti, kad navigacija būtų prasminga intuityvumo požiūriu.

 Kokia itaka puslapio struktura daro SEO optmizavimui 3

Pradėkite su atsitiktinai pasirinktais lankytojais bandymus, kad nustatytumėte, kaip tinkamai naudojama jūsų svetainė. Arba naudokite "Inspectlet" įrankį, kad nustatytumėte, kaip tikri vartotojai sąveikauja su jūsų svetaine.

Pasikartojantys puslapiai

Pasikartojantis turinys yra tikrai blogai SEO, nes "Google" tai interpretuoja kaip šlamštą. Dėmesys aukštos kokybės ir unikaliam turiniui aiškiai apibrėžia SERP, kaip jūsų svetainė turi būti struktūrizuota siekiant optimalaus SEO.

"Google" paieškos konsolė yra naudinga priemonė, leidžianti surasti ir pašalinti pasikartojantį turinį jūsų svetainėje. Paprasčiausia taisyklė neskelbkite pasikartojančio turinio savo svetainėje.

URL struktūra

Vienas iš pagrindinių veiksnių, susijusių su tuo, kaip svetainės struktūra veikia SEO, grįžta į URL struktūrą. Keletas dalykų, kuriuos reikia žinoti tinkamam SEO:

Pašaliniai simboliai

Ar kada nors susidūrėte URL su tokiais simboliais: &, $, #,%, arba @?

Jei URL turi daugybę šių specialių simbolių, paieškos sistemoms sunku nuskaityti svetainę. Norint gauti geresnį SERP reitingą, naudokite pabraukimus ir brūkšnelius, kad apibrėžtumėte atskirus žodžius raktinių žodžių frazėje. Naudojant brūkšnelius tarp žodžių, jie atskiriami, o naudodami pabraukimus sujungia du žodžius į vieną žodį. 

Kokia itaka puslapio struktura daro SEO optmizavimui 4

Apskritai pašalinkite nereikalingus simbolius, kad sutelktumėte visą dėmesį į URL raktažodžius.

URL ilgis

"Quicksprout" pateikia šiuos duomenis apie optimalų URL ilgį:

  • Vidutiniškai 10 geriausių rezultatų URL buvo 37 simboliai;
  • Vidutiniškai 50 geriausių rezultatų URL buvo 36 simboliai;
  • Vidutiniškai 100 populiariausių URL rezultatų URL buvo 38 simboliai.

Yra išimčių, tačiau šių simbolių skaičius yra bendra taisyklė idealiai svetainės struktūrai, atsižvelgiant į optimalų URL ilgį.

Išvada

Siekiant geriausių rezultatų, sukurkite tinkamą svetainės struktūrą. Net svetainės kūrimo pradžioje svarbu planuoti ateities turinį. Nėra sunku suprasti, kaip svetainės struktūra veikia SEO, todėl įsitikinkite, kad jūsų pastangos nesibaigia raktiniais žodžiais!

Jei turite papildomų minčių apie tai, kaip svetainės struktūra veikia SEO, mes tęsime diskusiją "Facebook". Pranešk apie savo mintis mums, ir mes pasidalinsime su savo bendruomene!

Šaltinis 

 

Įvertinkite straipsnį
1 balsas
Mindaugas Vaišys

Turite pastebėjimų, palikite atsiliepimą

facebook Google plus Instagram Youtube

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/webmar14/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 471